Veelgestelde vragen

 

Ik heb geen bevestiging van mijn inschrijving ontvangen, sta ik wel ingeschreven?

Het komt wel eens voor dat een deelnemer na inschrijving geen bevestiging krijgt, maar wel gewoon ingeschreven is. Stuur even een mailtje naar info@uspcampusrun.nl zodat wij het voor je kunnen checken. Indien je ingeschreven staat, zorgen wij ervoor dat je alsnog het e-ticket ontvangt op het door jou opgegeven mailadres.

Ik ben mijn ticket kwijt. Wat moet ik nu doen?

Zoek in je mailbox naar een mail van “Your Ticket Provider”. Dit is de partij die over onze ticketverkoop beheert en van hen heb je direct na je inschrijving tickets ontvangen. Kun je de mail niet vinden? Stuur dan een mailtje met jouw NAW gegevens naar info@uspcampusrun.nl. Wij zoeken de tickets voor je op en sturen ze opnieuw naar het door jouw opgegeven mailadres.

Ik ben vergeten mijn kortingscode te gebruiken. Kan dit nog?

Het is helaas niet mogelijk om met terugwerkende kracht je kortingscode nog in te dienen.

Ik kan niet meer meedoen. Krijg ik mijn geld terug?

Heb je een annuleringsverzekering afgesloten tijdens je inschrijving? Dan verwijzen we je graag naar de pagina ‘Reglement‘. Hier staan de voorwaarden waar je aan moet voldoen om je geld terug te krijgen. Heb je geen annuleringsverzekering afgesloten? Dan is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen. Wel kun je jouw ticket overdragen aan iemand anders. Stuur ons in dat geval wel even een mailtje.

Kan ik mijn spullen ergens veilig kwijt tijdens het evenement?

Jazeker! We hebben een bagageafgitepunt waar je je spullen veilig kunt afgeven tijdens het evenement.

Ik wil me voor een andere afstand inschrijven. Kan ik dit nog aanpassen?

Dit is geen enkel probleem. Stuur een mailtje naar info@uspcampusrun.nl met je naam, referentienummer & de gewenste afstand die je wilt rennen. Wij annuleren dan je oude ticket en sturen je het nieuwe ticket per mail toe.